بررسی کارت شبکه سرور اچ پی مدل 554FLB 2-Port
نوشته شده توسط : مهشید افخمی

 

کارت شبکه اچ پی 554FLB 2-Port ساخته شده توسط کمپانی HP می‌باشد که با استفاده از اتصال مجازی Flex-10، جهت بهینه‌سازی مدیریت پهنای باند در سرورهای مجازی ، امکان تقسیم به چهار NICs فیزیکی در هر پورت 10Gb را می‌دهد. هنگامی که سوئیچ مناسب به پل مرکز داده اتصال پیدا می‌کند، اترنت I/O و کانال فیبر بر روی اترنت ((Fibre Channel over Ethernet (FCoE) از هم جدا شده و به شبکه متناظر هدایت می‌شوند.

 

مزایای کارت شبکه اچ پی 554FLB 2-Port:

 

ـ گذردهی تئوری پهنای باند (Throughput – Theoretical Bandwidth):

این کارت شبکه سرعت انتقال مستقیم 20Gb/s روی هر پورت اترنت را فراهم می کند (40Gb/s per adapter) ، عملکرد مورد نیاز شبکه برای بهبود زمان پاسخ و از بین بردن تنگناها را ارائه می دهد.

 

ـ برچسب استاندارد 802.1p QoS:

برچسب استاندارد quality of service (QoS) 802.1p اجازه نشانه گذاری یا برچسب فریم ها با یک سطح اولویت در یک شبکه آگاه QoS را برای بهبود جریان ترافیک می دهد.

 

ـ 802.1Q VLANs:

پروتکل شبکه مجازی که محلی‌ست virtual local area network )VLAN)) هر پورت فیزیکی این آداپتور را به طور جداگانه به NICهای مجازی چندگانه که برای تقسیم شبکه اضافه شده و افزایش امنیت و عملکرد را به دنبال دارد. VLANs به وسیله جدا کردن ترافیک در بین کاربران امنیت را افزایش می دهد.محدود کردن ترافیک کلی در همان دامنه VLANعملکرد را بهبود می بخشد.

 

ـ Fibre Channel over Ethernet )FCoE):

ترکیب عملکرد استاندارد NIC با کانال فیبر ثابت شده در صنعت به طور یکپارچه ترافیک را در یک شبکه اترنت بدون هدر رفتن به هم پیوند می دهد.

 

ـ فریم های بزرگ (Jumbo Frames):

این آداپتور از فریم های بزرگ تا اندازه (9,000byte (KB واحد انتقال (MTU) هنگام اجرای ترافیک I/O  اترنت پشتیبانی می کند.این 5 برابر بزرگتر از سایز استاندارد 1500- byte فریم اترنت می باشد.با فریم های بزرگ شبکه ها می توانند به عملکرد گذردهی بالاتر و استفاده بیشتر از CPU دست یابند.این ویژگی ها به طور ویژه برای انتقالات مرکز داده و مراکز بکاپ بر روی  نوار(tape) مفید می‌باشد.

 

در آخر برای آشنایی و  مطالعه ویژگی های سرور اچ پی مدل DL80 G9 بر روی لینک کلیک کنید. 

 




:: برچسب‌ها: کارت شبکه سرور , خرید کارت شبکه , خرید سرور , سرور اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 1068
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: